کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باگ آفیس تایپ ساده هم سخت شد

فقط چند روز پیش، مایکروسافت تایید کرد که برخی از برنامه‌ های آفیس ممکن است هنگام انجام کارهای ساده مانند تایپ کردن یا بررسی املا، دچار مشکل شوند. طبق گفته مایکروسافت، این مشکل نسخه ۲۴۰۷ آفیس را تحت تاثیر قرار می‌دهد که شامل وان نوت، ورد و آوتلوک می‌شود. متاسفانه، این تنها مشکل باعث خرابی در برنامه آوتلوک کلاسیک نیست.

 

باگ آفیس تایپ ساده هم سخت شد

 

در یک سند پشتیبانی دیگر، مایکروسافت اعلام کرد که آوتلوک کلاسیک در نسخه ۲۴۰۷ (شماره ساخت ۱۷۸۴۰.۲۰۱۳۸) ممکن است "به طور غیرمنتظره هنگام شروع بسته شود." به عبارت دیگر، هنگام شروع برنامه ممکن است خراب شود. همین اتفاق ممکن است هنگام تلاش برای راه‌ اندازی آوتلوک در حالت امن نیز رخ دهد.

 

اگر آوتلوک کلاسیک شما هنگام شروع خراب می‌شود، می‌توانید جزئیات زیر را در مشاهده‌ گر رویداد های ویندوز بررسی کنید:

می‌توانید با بررسی لاگ برنامه مشاهده‌ گر رویداد های ویندوز برای رویداد های ۱۰۰۰ یا ۱۰۰۱ و جزئیات رویداد زیر، تایید کنید که آیا این مشکل وجود دارد یا خیر:

سطل خطا ۱۶۲۰۶۲۵۹۳۶۹۵۴۴۸۲۶۰۲، نوع ۴ نام برنامه خطا: OUTLOOK.EXE، نسخه: ۱۶.۰.۱۷۸۳۰.۲۰۱۳۸، زمان مهر: ۰x۶۶aaad۸c نام ماژول خطا: ucrtbase.dll، نسخه: ۱۰.۰.۲۲۶۲۱.۳۵۹۳، زمان مهر: ۰x۱۰۰۴۶e۷۱ کد استثنا: ۰xc۰۰۰۰۰۰۵ جابجایی خطا: ۰x۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۱۳۷c شناسه فرایند خطا: ۰x۰x۵A۰۰ زمان شروع برنامه خطا: ۰x۰x۱DAE۷۴۱D۳۵۱۵۰۱۵ مسیر برنامه خطا: C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OUTLOOK.EXE مایکروسافت می‌گوید که علت اصلی این مشکل، قوانین سرور خراب برای حساب‌ های ایمیل مایکروسافت ۳۶۵ است که آوتلوک نمی‌تواند به درستی آن‌ ها را پردازش کند (ucrtbase.dll). خوشبختانه، یک راه حل موقت وجود دارد:

برای حل این مشکل، موارد زیر را انجام دهید: دستور خط فرمان Clean rules را برای حذف قوانین کلاینت و سرور اجرا کنید: آوتلوک را ببندید. روی دکمه شروع ویندوز راست کلیک کرده و اجرا را انتخاب کنید. در کادر اجرا، Outlook.exe /cleanrules را پیست کنید. تأیید را انتخاب کنید. در صورت لزوم، یک پروفایل آوتلوک جدید ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به ایجاد یک پروفایل آوتلوک مراجعه کنید. اگر همچنان مشکل دارید، لطفاً به آوتلوک وب دسترسی پیدا کرده و به صورت دستی هرگونه قانون را حذف کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50778 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/28 تعداد مشاهده: 770
سافت گذر